2016. február 1., hétfő

#8. My Life ~ Februári kívánságlista

Sziasztok! ^-^
Elkezdődött 2016 második hónapja a február, így új külsőt is hoztam, melynek témája a Valentin-nap, ezért öltözött, most rózsaszínbe a blog, emellett elkezdek egy új sorozatot, mely a My Life címet fogja viselni. Ebbe a kategóriába fog esni mind az, ami nem közvetlenül a blog témájához kapcsolódik, és köze van hozzám. Egy dolog biztos, minden hónapban hozni fogok egy kívánságlistát, amit előbb vagy utóbb megpróbálok teljesíteni ^^. Ha sikerül teljesítenem, természetesen blogbejegyzést fogok róla hozni legyen az könyvajánló, étterem kritika, kozmetikai termék tesztelése stb... Most nézzük meg mi az, ami belekerült a kívánság kosaramba ^-^.

1. Hada Labo Arbutin Whitening Lotion + Vitamin C


Már egy ideje ki szeretném próbálni a japán kozmetikai termékeket is, így elkezdtem kutakodni különböző dolgok után. A nagy keresgélésben rátaláltam a Hada Labo márkára, így a fentebb említett termékre is. Nagyon pozitív véleményt olvastam róla, emiatt felkerültem a kis listámra. Ha sikerül beszereznem remélem én is jó véleményről leszek róla ^-^. Japán szépségápolási rutin pedig nincs lotion nélkül. 

2. Hada Labo Gokujyn Hyaluronic Acid Cleansing Foam


Régebben egy Etude House márkás habzó arclemosót használtam, de mivel elfogyott úgy gondoltam kísérletezek még egy kicsit, így erre a termékre eset a választásom, mivel elviekben teljesen bőrbarát és tízből tízes. Nos, majd meglátjuk ^-^. 

3. Etude House My Beauty Tool Konjac Sponge


Már nagyon, nagyon sok helyen olvastam a konjac szivacsokról, ezért a kíváncsiságom miatt ki szeretném próbálni. 

4. Holika Holika Magic Pole Mascara

Elég régóta szemezek ezzel a szempillaspirállal, mely az ecset "varázs labda" részével fogott meg. Sajnos, még nem volt alkalmam azóta rendelni, de hátha ebben a hónapban sikerül ^-^. 

5. Mangasushi

Azt hiszem ez lesz a nagy kivétel. Február 4-én nyílik Debrecenben a legújabb ázsiai étterem, mely tényleg felöleli az ázsiai ízeket, hiszen kapni lehet majd japán, kínai, táj, tajvani, vietnami és koreai ételeket is. Mivel maga az étterem a manga stílusra fogja helyezni a hangsúlyt elég különleges lesz, ezért is várom. Szeretném majd minél hamarabb kipróbálni ^-^.

Ez lenne a februári listám. Nektek van olyan kívánságotok, amit szeretnétek februárban? ^-^ Vagy a közeljövőben megrendelni, kipróbálni? ^-^ Ha van és publikus nyugodtan írjátok le ide kommentbe vagy akár a chatbe. ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése