2016. május 17., kedd

#17. K-beauty ~ Dél-Korea legkeresettebb kozmetikai márkái

Sziasztok! ^-^
Ma Dél-Korea legkeresettebb kozmetikai vállalataiból olvashattok egy kis összeállítást. Mivel ezt a cikket már régebben megírtam az előző blogomban, így új köntösbe öltöztettem, de lehet még így is ismerős lesz pár olvasónak! ^-^  Ha tetszik a bejegyzés, kérlek, ne felejtsetek el vissza jelezni nekünk, hiszen így megtudjátok a munkánkat könnyíteni, így hétről hétre érdekesebbnél érdekesebb dolgokat tudunk nektek hozni! ^^ Jó olvasást! 

Etude House (에뛰드 하우스)
Az Etude House kozmetikai márka az Amore Pacific vállalat tulajdonában van. Az "Etude" francia eredetű szó, melynek jelentése "tanulmány". Egyébként ezt Frederic Chopin találta ki. Eredetileg 1966-ban alakult, azóta pedig rengeteg névváltozáson ment keresztül. 1985-ben Oscar Corporation, 1990-ben a márka az Amore Pacific vállalathoz került, így 1997-ben sor került a név váltásra, mely Etude Corporation lett. 2005-ben került a székhelye Szöulba, és ekkor 100 üzlet nyílt, mely 2009-re elérte a 200-at. 2009-ben más országokra is kiterjedtek, így Tajvanon, Szingapúrban, és a Fülöp-szigeteken nyíltak üzletek. 2011-ben pedig Japán volt a következő cél. A népszerűségének legfőbb oka, hogy a termékeik nagyon elegánsak és praktikusak. Emellett leginkább rózsaszín és fehér színeket használnak. Ezeknek köszönhetik azt a hatást, amely miatt a lányok/nők, míg a termékeiket használják hercegnőnek érezhetik magukat. 
A képen a SHINee tagjai látható, akik szájfényt reklámoznak.
Az Etude House-nak több reklámarca is volt már, mint például Ji-hyun, S.E.S, Song Hye Kyo, Jang Keun Suk, Go Ara, Lee Minho, 2NE1, SHINee. 

Tony Moly ( 토니 모리)
A Tony Moly 2006 júliusában alakult a Tae Sung vállalat támogatásával. A márka neve azt jelenti, hogy "termékbe stílust csomagolni". 2008 áprilisában Soo Hwan Kangot nevezték ki az új elnöknek, és 60 üzletet nyitott szerte Dél-Koreában. 2009-ben Japánban, Tajvanon, Hong Kongban, Kínában és Vietnámba is üzleteket nyitottak, ekkor már 120 üzlet működött Dél-Koreában. 2010-ben Kim Hounh Cheon lett az új elnök, és a 200. bolt nyitott meg. 2011-ben a 300. üzlet is megnyitott, emellett a Fülöp-szigetekre is kiterjedtek. 2013-ben Oroszországban is nyitottak két boltot, majd Indonéziában is. Míg az Etude House a hercegnő imidzsnek köszönheti a népszerűségét, addig a Tony Moly a cuki állatoknak, hiszen termékeik között megtalálhatóak a pandás, nyuszis és cicás formák.
A Tony Moly is neves reklámarcokat fogott ki magának, például Brown Eyed Girl, JYJ, T-ARA, Super Junior-M, Hyuna, B1A4. 

Holika Holika (홀리카홀리카)
A márka 2010-ben alapult meg egy kiskereskedő vállalat tulajdonában, melyet a Samsung támogatott, így egyre inkább bővül szerte a világon. A márka célja, hogy a természetes szépséget adják vissza, és hogy a butikokban szórakoztató legyen a vásárlás. A Holika Holika egy angol utótagból származik, mely a holic, ez függőségetet jelent, míg a koreai holida kísértetet. Ezzel jött létre a márka koncepciója, mely mondhatni a mese világra épül, azon belül is a boszorkányokra és fekete macskákra, így nem meglepő a népszerűsége.
CN Blue tagjai, akik egy extra erős és vízálló szempillaspirált reklámoztak.
A márka reklámarca: CN Blue, Sistar, Kim Min Ji, Park Shin Hye, Choi Ahra.  

Innisfree ( 이니스프리)
2000-ben hozta létre az Amore Pacific vállalat, mely az Etude House-ért is felel. Ez az első koreai márka, mely termékeiben kizárólag természetes összetevőket használ. Sminktől kezdve a bőrápolásig minden megtalálható nők és férfiak számára is. Viszont mivel csak természetes alapanyagokat használnak kicsit drágább is. Több országban is nyitottak üzleteket, mint például Japánban, Kínában, Hong Kongban, Indiában és Szingapúrban. 
A márka reklámarcai szintén híresebb személyek voltak, mint például Lee Minho, Yoona (SNSD/Girl's Genereation), Song Hye Kyo, vagy Kim Tae Hee.

Nature Republic (네이처리퍼블릭)
2009-ben jött létre ez a márka, mely szintén természetes alapanyagokat használ. Filozófiájuk, hogy bizonyos értelemben ez csak a kezdet. Első üzletüket 2009 márciusában nyitották, majd 2010-ben már más országokban is nyitottak boltokat, mint Tajvanban, Szingapúrban, Thaföldön és Malajziában. 2011-ben Kambodzsában, majd 2012-ben a Fülöp-szigeteken nyílt üzletük. 
EXO tagjai a természetesség jegyében.
Reklámarcaik között volt Rain, JYJ, KARA, Taeyeon (Girl's Generation) és az EXO.

Face Shop (더페이스샵)
A márka az LG egyik leányvállalataként jött létre, mely bőrápoló és kozmetikai termékekkel foglalkozik. A célközönség egyaránt nők és férfiak, akik a természetes szépségre vágynak, hiszen ez a márka is természetes alapanyagokat használ. 2003 decemberében nyitották meg első üzletüket. 2004-ben már elérték a 100. üzletet is, és végül a harmadik legnagyobb dél-koreai márkává nőtték ki magukat. 2012-től 930 üzlet működött 22 országban, például: Japánban, Malajziában, Jordániában, Kanadában, Kínában vagy a Fülöp-szigeteken. 
A márka modellje volt: Suzy (miss A), Seohyun (Girl's Generation), Kim Hyung Joong (SS501), Kim Soo Hyun.

Skinfood (스킨 푸드)

A cég 1957-ben jött létre ekkor még kiskereskedő vállalatként. Azóta egy nagyobb vállalattá nőtte ki magát, szöuli központtal. Érdekesség a vállalat logója, mely egy angyal, amivel a vásárlók felé azt a tisztaságot és jóságot közvetítik, amit a cég nyújt a termékeikkel. Jelenleg körülbelül 895 üzlet található Dél-Koreában, illetve a világ több országában is, mint például Kínában, Japánban, Indonéziában, Szingapúrban is megtalálhatók. A Skinfood leginkább smink illetve haj, bőr és testápoló termékeket gyárt. A termékekben természetes anyagok is megtalálhatók, mint például a méz, gyümölcsök, zöldségek vagy akár a kávé.
Lee Jong Suk, mint a Skinfood reklámarca, aki a gránátalmás termékeket reklámozta (természetesen annak jótékony hatásával együtt).
A cég modelljei közé tartozik Lee Min Yung, Lee Jong Suk, Sung Yu Ri illetve a brazil származású énekesnő Stephanie Garden.

Missha (미샤)

Maga a vállalat egy online üzletként indult, mely leginkább női kozmetikumok terjesztésével foglalkozott. 2003-ban nyílt az első üzletük Szöulban, MyongDong kerületben. Ma már az egyik legnagyobb kozmetikai céggé nőtték ki magukat közel 300 üzlettel csak Dél-Koreában. Üzleteik megtalálhatók New Yorkban, Oroszországban, Romániában, Hong Kongban, Ausztráliában, Szingapúrban, Thaiföldön, Kínában illetve Japánban. Termékeik között találhatóak olcsóak és cukik is, melyekkel leginkább a tinilányokat célozzák meg, de alapvetően egy elég drága márkáról van szó, mivel egyes termékeik 20 ezer forinttól (átszámítva) kezdődnek.
A vállalat reklámarcai között volt a TVXQ (akik saját parfümöt is a piacra dobtak a cég által), BoA illletve In Seong Jo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése